Web design & Coding

Platformă comerț digital
WooCommerce sau Medusa.js
Setați promoțiile, pregătiți inventarul și vă dezvoltați afacerea online! La un click distanță de clienții dumneavoastră cu soluțiile noastre.
Sunteți pregătit pentru propriul magazin online de succes și de o călătorie digitală câștigătoare?
Cele mai importante caracteristici ale platformelor de comerț online implementate de echipa noastră:
Grupurile de clienți
reprezintă o modalitate de a grupa clienți cu caracteristici similare. Această caracteristică ajută la definirea unei logici B2B unice și personalizată pentru un anumit subset de clienți, de exemplu, anumite prețuri, promoții sau niveluri de acces.
Listele de prețuri
permit stabilirea de prețuri B2B diferite pentru diferite grupuri de clienți. Acesta este folosit pentru a adăuga o vânzare sau pentru a anula prețul unuia sau mai multor produse în funcție de condiții specifice.

Căutarea avansată
permite clienților să rafineze criteriile de căutare, să descopere și să afișeze rezultatele rapid și precis. Unele strategii de căutare avansate includ toleranța la greșeli de scriere, căutarea intuitivă, sinonimele, descoperirea cuvintelor cheie și filtrarea după categorii sau atribute.
Gestionarea dinamică a comenzilor
permite companiilor să efectueze gestionarea granulară a comenzilor pentru clienții B2B, inclusiv crearea unei noi comenzi în numele lor, adăugarea de plăți, definirea adreselor de livrare sau modificarea stării comenzii.
Configurarea complexă a produselor
permite comercianților să asocieze atribute și opțiuni personalizate nelimitate cu produsele lor. Configurațiile avansate ale produsului oferă informații suplimentare despre un produs pentru a ajuta clienții să ia decizii de cumpărare mai bune.
Canalele de vânzări
Companiile pot defini produse diferite pentru diferite canale. De exemplu, clienții B2B pot vedea și cumpăra produse diferite decât clienții B2C pe aceeași interfață.
Flexibilitatea plății
înseamnă capacitatea de a configura diferite metode de plată permițând clienților să aleagă metoda de plată dorită: card, la livrare sau transfer bancar.
Importurile în bloc
permit gestionarea cataloagelor de produse mai mari, importându-le din fișiere, cum ar fi fișierele CSV. Resursele pot fi produse, comenzi, clienți, prețuri etc.
Creșteți vânzările cu una din cele două platforme pentru comerț online, optimizate pentru viteză și SEO la standarde Google plus pachetele de optimizare a managementului

Integrare cu CRM
multiple instrumente de analiză și gestiune a stocurilor, comenzilor și clienților.
mai multe detalii